Această pagină se referă la gestionarea comenzii dvs., pe care ați finalizat-o în magazinul nostru online.
Dacă trebuie să soliciți un retur sau un schimb, poți face acest lucru ușor prin intermediul
sistemului nostru online.
La partea de jos a paginii, vei găsi câmpurile unde trebuie să introduci Numărul Comenzii (de exemplu,
00000494809), pe care îl poți găsi în e-mailul de confirmare sau în istoricul comenzilor dacă ai
un cont, și numărul de telefon (începând cu +4071...) folosit la plasarea comenzii.
Returul și schimbul nu implică niciun cost
suplimentar. De asemenea, poți anula comanda în următoarele
moduri:
- Prin telefon
- Prin Formularul de Contact
- Sau prin email la customer@footlocker.ro
În orice caz, te rugăm să incluzi numărul comenzii, numele complet, adresa de email și numărul de telefon
mobil.
Ai dreptul să returnezi parțial sau integral comanda în termen de 30 de zile calendaristice de la data
achiziției și nu ești obligat să ne comunici motivul.
Poți returna comanda în magazin sau prin curier, urmând pașii de pe această pagină.
Pentru detalii complete privind condițiile și procedurile de returnare, te rugăm să consulți Politica noastră de
Returnări Termenii de Utilizare
sau să vizitezi pagina noastră de Întrebări Frecvente (FAQ).
Pentru orice altceva, nu ezita să ne contactezi la customer@footlocker.ro.