Ajutor

Order progress information (e-shop)
  • În câte zile va fi livrată expedierea la domiciliul meu? 

    În ATTICA și Salonic


    În termen de patru (4) zile lucrătoare de la primirea comenzii, pentru comenzile care au fost plasate până la ora 17:00 a aceleiași zile.

    În afara ATTICA și Salonic (din oraș în oraș)


    În termen de șapte (7) zile lucrătoare de la primirea comenzii, pentru comenzile care au fost plasate până la ora 17.00 a aceleiași zile.

    ZONE inaccesibile


    În termen de zece (10) zile lucrătoare de la primirea comenzii, pentru comenzile care au fost plasate până la ora 17:00 a aceleiași zile.

    Faceți clic pe Comenzi în deplasare

    • Produsele comenzii, daca exista ca stoc fizic in magazinul ales de tine, livrarea se poate face si a doua zi.
    • Dacă produsele nu există ca stoc fizic în magazinul la alegere, acestea vor trebui colectate din depozitul central sau din alte magazine. Timpul de colectare a produselor poate dura de la 2 - 5 zile lucrătoare
  • Am primit o notificare de confirmare a comenzii mele. Cum îi pot urmări progresul?

    Cu numărul de comandă și numărul de telefon la următoarea link
  • Am primit o notificare de facturare a comenzii mele pentru livrare la domiciliu. Cum îi pot urmări progresul?

    Vă puteți urmări expediția introducând codul pe care l-ați primit în acest link.
  • În câte zile voi primi comanda de la magazinul pe care l-am ales?

    • Produsele comenzii, dacă există ca stoc fizic în magazinul la alegere, livrarea se poate face și a doua zi.
    • Dacă produsele nu există ca stoc fizic în magazinul la alegere, acestea vor trebui colectate din depozitul central sau din alte magazine. Timpul de colectare a produselor poate dura de la 4 la 8 zile lucrătoare.
    • În ambele cazuri, când comanda este gata de livrare, veți fi notificat prin e-mail.
Products Availability (in e-shop)
  • Produsele pe care le văd în magazinul online sunt disponibile imediat?

    Disponibilitatea produselor este de obicei în conformitate cu disponibilitatea afișată de site în produsul respectiv.

    Există un caz în cazuri excepționale în care disponibilitatea produselor nu este garantată din cauza volumului mare de comenzi sau a problemelor tehnice care pot exista. În orice astfel de caz, vor exista informații suplimentare pentru client.

New Order (in e-shop)
  • Cum pot plasa o nouă comandă din eshop?

    Orders are placed through our online platform in seven (7) steps

    1. Selection of the product or products and the size or sizes to be purchased
    2.  Add the product or products to the shopping cart
    3. Confirmation of the shopping cart's contents and continuation of the order

    Completing the order in one of the following ways:
    By registering and creating an account
    Without registering
    By logging in to your account if you are already registered at www.footlocker.ro

    1. Fill in the special form with the necessary information (eg name, contact, and shipping details)
    2.  Choice of payment method (cash on delivery or credit card)
    3. Order confirmation and completion

    In case you encounter any difficulties during the online ordering process or you need any further clarification or assistance, you can contact us at 210 2806080 Monday-Friday 09:00-17:00.

Cancellation of an e-shop order
  • Cum pot anula comanda pe care am plasat-o prin intermediul magazinului online?

    Comanda poate fi anulată de client în următoarele moduri:

    • Prin telefon la 210-2806080
    • Prin formularul de contact, selectând următoarele link

    În orice caz, trebuie menționat numărul comenzii, numele, adresa de e-mail și numărul de telefon mobil.

Refunds
  • Rambursarea mea a fost întârziată, cum pot afla motivul și când se va întâmpla?

    • Refunds are made in cases of total or deficient cancellation of an order by the Customer or the Company.
    • From the return of the entire order or part of it with the company Taxydema Courier at the FOOT LOCKER Store.
    • The refund is made by credit to the same account, debit, or credit card where the order was paid or to a bank account if the order was paid in cash.
    • Refunds are made within 8 - 15 days. In case of return with the company Taxydema Courier to the FOOT LOCKER Store, the first day is defined as the day of receipt.
    • There is usually a delay of some days for the money to appear, from the day of their credit, depending on the Bank of the beneficiary.
    • In any of your communications you should know/mention the order number, name, e-mail, mobile phone number, or the Voucher Taxydema number if the products have been returned by courier to FOOT LOCKER store.
Products Return Policy
  • Cum pot afla despre politica de returnare?

    • Aveți dreptul să returnați întreaga comandă sau o parte a acesteia fără a ne spune motivul pentru care doriți produsele înapoi, în termen de 30 de zile calendaristice de la data la care le primiți.
    • Pentru condiții și moduri, puteți vedea toate informațiile în următoarele link.

  • Cum pot returna un produs defect?

    • Dacă achiziția a fost făcută prin intermediul magazinului nostru online, vă rugăm să ne trimiteți fotografii ale produsului defect la customer@footlocker.ro. În oricare dintre comunicările dumneavoastră ar trebui să cunoașteți/menționați numărul comenzii, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil.
    • Dacă achiziția a fost făcută prin magazinul nostru fizic, vă rugăm să contactați magazinul cu toate certificatele de achiziție necesare.
Stores Opening Hours
  • Care sunt orele de deschidere ale magazinelor?

    Pentru programul magazinelor puteți vizita urmând link.

    În caz de schimbări extraordinare de ore, puteți contacta magazinul la telefoanele linkului de mai sus sau la 210 2806080.

     
Products Availability (in store)
  • Produsele pe care le văd în magazinul online sunt disponibile imediat în magazinul ales pentru colectare?

    • Comenzile pentru ridicare din magazin nu necesită ca produsele respective să fie disponibile imediat în magazinul ales de client. Există un caz de colectare din depozitul principal sau dintr-un alt magazin și odată cu finalizarea comenzii vor exista informații corespunzătoare pentru finalizarea comenzii.
    • Există un caz în cazuri excepționale în care disponibilitatea produselor nu este garantată din cauza volumului mare de comenzi sau a problemelor tehnice care pot exista. În orice astfel de caz, vor exista informații suplimentare pentru client.
Remove subscription from contact lists (GDPR)
  • Cum mă pot dezabona de la listele de contacte?

    • Aveți dreptul să vă ștergeți adresa de e-mail din fișierele noastre și să vă revocați consimțământul trimițând un e-mail la customer@footlocker.ro sau făcând clic la sfârșitul fiecărui buletin informativ pe linkul de ștergere relevant din buletinul informativ.
    • Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile dumneavoastră, așa cum este prevăzut în Regulamentul General privind Datele cu Caracter Personal 679/2016 / legislația UE și națională, puteți contacta FOOT LOCKER (customer@footlocker.ro).